Werkgevers anno nu zien kansen, ook in crisistijd. WerkgeversServicepunten helpen met het vinden en verbinden van personeel. Met ondersteunende subsidies en regelingen. De nieuwe campagne ‘Werkgevers anno nu’ maakt ieder WerkgeversServicepunt (WSP) nog beter herkenbaar, vindbaar en bereikbaar voor werkgevers.
Juist in deze onzekere tijden is de trots groot dat alle WerkgeversServicepunten bij werkgevers onder de aandacht gebracht worden met een nieuwe campagne. De servicepunten worden in 35 arbeidsmarktregio’s aangeboden. Elk WerkgeversServicepunt (WSP) heeft een groot netwerk en bestand aan personeel en kan helpen bij aanvragen van subsidies en coronamaatregelen. De campagne is bedoeld om werkgevers zo snel mogelijk van personeelsvraag naar antwoord te leiden.
Morgen start vandaag
De werkvloer van morgen vraagt werkgevers anno nu. Het thema waarmee werkgevers geïnspireerd worden om voor slimme personeelsoplossingen te kiezen. Wie werft via WSP werkt aan een divers en inclusief personeelsbestand. Met jongeren, 50-plussers, mensen met een arbeidsbeperking en/of vluchtelingen. Allemaal gedreven mensen die het liefst vandaag nog aan de slag willen.